neděle 20. června 2010

Sama doma ;)

Poslechni si : Taio Cruz ft. KeSha - Dirty Picture

Ahoj.
O nudě a čokoládě poslouchám a říkám si jak mohla se tak krásná píseň narodit. Kesha můj velký a bláznivý vzor a to na ně zrovna moc nejsem, má další novou píseň. Na internetu jsem našla jinou a lepší. Kde ten začátek zpívá KeSha v originálu to zpívá onen Taio. Dnes jsem měla malou chvíli kdy jsem zuřila a kvůli čemu? Normálně mi zamítli ten můj předchozí blogspot. A proč? Nedostatečný věk, ale tak jak se říká čas to zpraví. A už jsem v klidu.

Ach bože, zase sama doma. Moha z vás by jsi řekla ,konečně klid', ale mě už ty neděle a soboty bez rodiny za nic nestojí. Sednu k pc a jdu sem, prostě už mě nic nepřekvapuje a přes týden, kdy mám největší plány? Chtějí se mnou trávit čas pořád. Konečně už jsou tu skoro prázdniny, zítra je první letní den. Což teda moc letní atmosférou nevoní, ale tak co od toho zmateného počasí čekat, že? Mějte se.
NIKO

3 komentáře: