neděle 10. října 2010

Here again ..


Zdravím vás. Ano, po dlouhé, opravdu dlouhé době se ozývám. Ani nevíte jak jsem za opravu blogspotu ráda. Ano, blblo mi to měla jsem chuť posledních 48 hodin, ale nešlo to. Když jsem jim v provedení opravdu chytré výpovědi napsala, rozhodli se tu hrůznou chybu napravit, ou jé. Teď si tu o velké pohodičce jím miňonky. Fakt dobré. Poslouchám Bruna Marse, já se asi zamilovala, ten klip, ten jeho úsměv. Takže tu přidám nějaké jeho fotky.

Víkend byl parádní, všechno bylo skvělé. Spala jsem u kámošky a až teď přijela. Byly jsme na stezce odvahy, sakra ,,brr'' tam už nikdy nejdu. Takové hrůzy, tam na mě z křoví v devět večer vyletí mumie. Nebo ten její detail:
KÁMOŠKA ,,copak princezny v noci nespí ?''
PRINCEZNA ,,ale já spala, sebral mě z mé pohodlné postele''
JÁ ,,tak to byste asi měla noční košili ne ?!''
KÁMOŠKA ,,ale víš princezny spí ve stoje s korunkou na hlavě''
PRINCEZNA ,,holky máte dost, princezny snad mají hlídače ne ?''

To bylo nejlepší, nebo spíš ona byla nejlepší. Sakra jak já ty naše noci ráda. No tak, ale aby se neřeklo, že jsem neslušně vychovaná představím se. Jmenuji se Nikola (s přezdívky Niko je to snad jasné ne?), je mi 13 let. Jsem zlá a hodně upřímná. Na blogu se snažím být, ale také trochu přátelská. Pište mi co chcete, já už se vypořádala s blbečky, anonymy atd. A víte co mě je to docela i fuk ! Když nemáš mozek, není se co divit, že svou hloupost nevidíš. To je vše, tedy mělo by být. Vaše
Niko Turyová

6 komentářů:

  1. zlá niko, máš to tu nádherný! si tě dám do affs. sem ráda , že sis užila víkend ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak jsem nepochopila tvuj komentář. Já se tě na něco takovýho ptala tvuj blog vidim poprvně možná sis mě s někym spletla. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem to pochopila vyznělo to tak jako bych ti psala, ale máš pravdu. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě to tak hrozný nebude. :) Aspoň se prospíš. Já budu muset vstávat tak kolem 3 ráno, protože v Dánsku budeme muset být nějak v 10 - 11 hodin. Uvažuji o tom, že nepůjdu vůbec spát. ;D Určitě budu fotit a potom to naházím na blog :]] Na Slovensku jsem ještě nebyla, ale hrozně bych se někdy chtěla podívat do Bratislavy. :]]

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s tebou.Mě se ze začátku taky moc nelíbil,připadalo mi to jako nějaká homo trapárna:-DNevím jak bych to nazvala,alepostupně se mi to začalo líbit.Tady to člověk musí vidět od úplného začátku,aby pochopil o co go:-)
    A Norisová s Čvančarovou tam hrajou fakt super role.Obzvlášť Norisová,jí role fakt sedne:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já v Dánsku budu poprvé, tak se hrozně těším. ♥
    Asi fakt nepůjdu spát. Když sem byla malá, tak sem šavlovala po 20 kilometrech. Teď už to tak hrozný není, ale 6 hodin nevím, jestli dám. Doufám, že se mi v tom pitomém autě podaří usnout. ;D Já potřebuji na spánek klid a tmu, takže to nevidím barevně. Tma sice bude, ale ticho asi ne... Doufám, že mě teda nazpátek nepovezou v rakvi ;D

    OdpovědětVymazat