neděle 17. října 2010

I'm stupid xD I'm cold xD

Zdravím, rozhodla jsem se, že napíšu něco normálního a něco pod čím si budete moct dokázat deníček, ovšem nějak mi to nevychází, za těch pár dní se nezměnilo skoro nic. V pátek jsem spala u své dobré kamarádky, bylo to super. S kluky a další kámoškou jsme si zašly na vodní dýmku, ale mě to doopravdy nechutná. Ale zábava byla. Poté co jsem se na manželské posteli spolu s ní vyspala do růžova (kurňa ten krk mě tak bolí). Chvíli tam pobyla a jela domů, doma jsem už od 2 hodin. Je mi dobře jen jsem ospalá a příšerně mě o třech filmech bolí krk. Mám další blogspot, nechtělo se mi všechno míchat do hromady a tak mám speciální na povídku Pláču smutkem. Dole dám odkaz. Ale tohle je osobní, takže tady to neopouštím. Teď si vezmu nějaké pití nebo jídlo a budu ještě 20 minut sedět u pc, a proč ? Další film. Tentokrát Jeden den v New Yorku, tolikrát jsem to viděla a nestačí mi to. ¨No nic jdu mějte se.

Blogspot na povídky je heart-affair.blogspot.com

2 komentáře:

  1. To je dobře že se máš dobře :)
    vodní dýmka ty mám ráda :)
    fotka uplně dokonalá ♥

    OdpovědětVymazat
  2. to je mile ze pises poviedky:))
    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway!

    OdpovědětVymazat