čtvrtek 14. října 2010

Jak se sama vidím ? / first part

Mé jméno a mé přezdívky:
Jmenuji se Nikola, ale příjmení zmiňovat nebudu. Na blogu vystupuji jako slečna Niko Turyová což vzniklo rovněž z jména, ale i příjmení. Lidé kteří mě obklopují, si mé jméno zkracují a jako Nika se cítím skvěle, nesnáším když mě někdo nazývá zdrobnělinou, přece jenom plínky už nenosím. Na blogu chci aby mě obklopovali lidé, kterým přece jen jedno nejsem a tak mě každopádně potěší jakákoliv přezdívka. Jinak jsem se svým jménem spokojená.
Tělo, postava:
Ne, nejsem. Abych pravdu řekla, všichni kolem mě jsou hezčí, nepřipadám si tělem nějak odlišná, mám ekzém ve výstřihu, což mi zabraňuje nosit tilka. Lidé mi závidí mou štíhlost, ale já prostě šílím, po tom být tlustější, nechci mít ekzém a ani odřeniny, chci být opálená, ale nechci se opalovat a hlavně nechci být bílá jak stěna.
Vlastnosti:
Co říct ? Nejsem vyloženě zlá, ale chci být, dennodenně si vše hravě nechám líbit, urážky mě nebolí a vždy mi v sekundě obletí hlavu a pak se vytratí, ale je to fér ? Jsem děsně hodná, rozdělím se a štve mě to. Lidi se ke mě nechovají nejlíp, jsem středník oni mi nechtějí dávat, ale já ? Já jim musím dávat. Nechci se dělit a chci si něco na plno vychutnat sama. Ovšem vlastnostem neporučím (bohužel!), jinak se mi má povaha libí, nekláním se na stranu a obvykle bývám bez názorová, jsem přátelská, ale nemám smysl pro humor. Ano, už od malička mi rodiče říkali, že na tom nezáleží, ale já vím, že život je jeden velký humor, a aspoň já nemusím být humorná.
Tvář:
Néééé !! Nesnáším tohle téma, proč bůh udělal mé rysy, tak odlišné od těch ostatních. Někdy si připadám jak gorila, nejsem krásná, ani hnusná jsem střed, a ještě k tomu mám velký rozpláclý nos. A hromadu děsných dalších potíží. Já, tak, tak moc nechci akné. Ale tomu neporučím.
Talent:
Mám a kolik, jo jsem děsně namyšlená, ale jen teď. Tančím, a mám proříznutou hubu a vůdcovské smysly, ale ne vážně, každého vedu a je za to rád. (no nic proti, ale já ani ne) Umím smlouvat a radit, ale jen tak pro začátek neradím vždy dobře. Mimochodem jestli je tu někdo kdo tak skvěle umí dohazovat a drbat, ať si dá se mnou souboj, ale ? Prohraje, protože v tomhle jsem od jakživ jednička.

Nějaká slečna chtěla o mě vědět víc, mám připravených ještě asi 10 pokračování, takže se pochopitelně máte na co těšit. To je vše ahoj.

1 komentář:

  1. Děkuju jsi zlatá <3
    Myslím, že ty jsi vyděla moji tvář takže odteď žádná gorila nejsi a ani jsi nebyla :-) ;)

    OdpovědětVymazat