středa 13. října 2010

Básně + jak to vidím ..

Zdravím, ano ozvala jsem se a konečně mám trochu času, daří se mi dnes jsem dostala 3 jedničky, což je na osmou třídy dobré ne ? (kdo řekne ne, nemá pravdu) Je to dávno uběhlo pár měsíců od doby kdy jsem tyto básně složila, dávám vám je sem důvěrně, že je nebudete kopírovat, vydávat za své nebo dokonce upravovat. Nelíbí se mi mám lepší delší a tohle je citace, kdy vymyslím slovo a taky ještě jedno a složím rým. Je to rým AABB neboli sdružený (ach bojte se tohle vím, literatura mě totiž děsně baví *smích*+*pravda*=*sem divná*). Mám knihu již od malička kde jich mám přesně 328 (ehm zase se zasmějte, sem idiot, ale mám koníček). Ani nevíte jaké je to pro mne uklidnění a požitek, pustit si nahlas hudbu a vymýšlet něco od srdce, věřte nebo nevěřte, ale mám je i na A4. Ale ty tady dávat nebudu jsou soukromé. Mezi mé nejoblíbenější témata patří láska, přátelství, smutek a štěstí. Skládám podle nálady a pojetí písně (to mě máte vidět, když je nálada depresivní, jeej). Nikdy neskládám něco o jediné osobě, ano jsou i takové, ale to občas, když mi někdo řekne, nebo se mi chce, jinak ? Ne, nemíním tam jmenovat vlastnosti dotyčného. Básně mě napadají z hlavy, takže po ruce profesionální básně nemám (aby jste si nemysleli, že listuji a zaměňuji slova). Nesnáším kritiky, ano pravda moje básně jsou i hrozné, ale jsou moje a už z toho důvodu, je ty nemáš právo ničit. Dávám si s tím práci, takže labilní debily kopu. A teď:

Když si člověk šáhne na dno,

uvidí jak málo zmůže,

skrývá se však za sklo,

jeho srdce silně tluče,

i když pomoc nenachází,

vydechuje z plných plic,

ale přítel silně zchází,

srdce tluče víc a víc.

Onen přítel toho zmůže,

víc jak pomoc od druhých,

ale těžké je ho najít

a říct mu co pravdu do očí.

(ABAB = obkročný)


Dnešní pocity se lámou

a já? Já se silou známou,

ukážu vám svět,

který rozkvete jak krásný květ,

i když nevidím do nebe,

onen květ pořád kvete,

s radostí a milou řečí,

zakončím to, jak se svědčí.

(AABB = sdružený)


Kdybych byla nebe, byl bys obláček.

Kdybych byla láskou, byl bys námi,

protože bez tebe, by byla jahoda bez chuti,

bez tebe by na světe mi nebylo po chuti.

Miluji tě a vždy budu,

protože s tebou zaženu všechnu tu nudu.


BTW: Naše vesnice je ve všech zprávách, chci klid, ne rozruch. Ano, umřel u nás člověk, který měl jen 33 let a záhadně shořel, ale ? Tohle situaci nemění, ČT 1, ČT 24 a dokonce i Nova, tak do zadku, kde je nějaký detail, kde uvádíte, že je vám dotyčného líto. Vy jdete po reklamě a aby se diváci upjatě dívali na váš kanál, přiznejme si to. Jste všichni na prachy. Víte, jaký pocit mám já ? Byl z rodiny mého bratrance a on ho měl rád, jistě teď někde choulostivě lituje nebo brečí a já ? Já tady sedím a čumím na bednu jak si tam nějaký starý dědek dělá reklamu. Takže zapnout zprávy co jsou v 19:30 a dívat se na naši dokonalou vesničku Mikulůvku. (sere mě to !!! Musela jsem to sem napsat, dál nemůžu deptá mě to div se nerozbrečím ..)

Žádné komentáře:

Okomentovat