úterý 12. října 2010

I love blogspot, I´m not original.

Ahoj.
Tak a jsem tu opět, po náročném včerejšku jsem se posunula ke klidnému úterku. Je mi krásně, pár škaredých známek jsem si zázračně opravila, jiné nechám zpackané a další doopravím. Včera jsem měla kroužek, taková zátěž na srdce mě tento týden čeká ještě jednou. Pokud to tedy vyjde a přemluvím svou drahocennou maminku. Ano, není den, kdy ji nějak nenaštvu, vlastně je to docela i chuděrka, někdy se chovám jako opravdový spratek, ale na dnešní mládež mám jen kouskem. Protože takové hnusy jako oni zase nedělám. Na dnešek chystám ještě pár věcí, ale tady na bloggeru, bohužel nic. Nějak nemám pomyšlení ani čas. A to jsem jen trochu zatížená.

Blogger se mi líbí daleko více než-li blog. Oceňuji tu tu jednoduchost a propojení s angličtinou. (fakt že jo) Tady najdu blogy od A do Z. Všeho druhu, jediným nedostatkem je má náruživost na angličtinu, chci jí umět plynule, ale zatím si vypomáhám s překladačem. Největší výhoda, je v jednoduchosti, ale kráse, mě se to tu tak líbí, chválím to tu jak malý dítě a to tu nejsem prvně. Mám jeden velký sen a to ,,jít svou vlastní cestou až do konce života'' fakt že jo. Žádný velký originál tu nějak tak nevidím, všichni si tu plavou jak rybičky a ať to jsem barbie nebo velcí zmetci. To je vše ahoj.
Niko Turyová

2 komentáře:

  1. já mamku taky pořád štvu, jen si říkám, že jsem horší než "ta dnešní mládež" :DD

    ale já mám radši blog, už jsem si zvykla, vyhovuje mi :)) ale chápu, že tobě spíše vyhovuje blogspot, je jednoduchý a to se mi líbí, ale učila bych se dlouho asi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda no, že máš blogspot :(
    Ale myslím, že tvé designy se sem hodí lépe :))

    OdpovědětVymazat