neděle 10. října 2010

Miley in the video ..

HI ..
Miley is a beautiful girl, she has amazing songs, she is perfect. Her new song is beautiful. I like. She is 17 year old girl.

Rozhodla jsem se, že vyfotím pár snímků z klipu Who Owns My Heart, je tam sakra krásná, ale bohužel je to špatná kvalita, co nadělám. Prosím respektujte to, já se s tím dělala dlouho. Nic mi nešlo, ale nakonec se pár snímků povedlo. Jeden je z internetu, zbytek ofocený.

To je vše, it's beautiful. Comment :D

5 komentářů:

  1. Děkuju ^^
    Miley je v novém klipu úžasná ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahooj Niki <3 Tebe jsem delší dobu nenavšítivila :( Měla jsem kupu práce s učením :( Víš je mi to trochu trapné, ale chtěla bych tě poprosit o něco co jsem psala v článku.. doufám,že se nebudeš zlobit, že ti píšu o to aby jsi mi dala hlas v jedné soutěži o mobil.. pokud ano strašně se ti omlovám..

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to tu krásné zlato ♥ . Ano , je to debil , ale co už , já s tím nic nezmůžu . Vím , že oni spolu už ani vztah nemají , ale jeden den se pohádají tak , že to je opravdu taková hádka , že se divim že se nezabijou . Všechno si vyčtou , mamka mu řekne ať se do tejdne sbalí a další den je to opět samé MILÁČKU atd . Pochopíš ? Já ne .
    Děkuji moc ! :)) Já do Česka asi nikdy nezapadnu no :)) víš .. prostě většina kluků nechce holku jako já . Jsem sice hezká ( asi ) ale mám úplně odlišný styl než normálně lidi v mém věku . Ono to na fotkách moc nejde vidět , ale mám no .
    A prostě ... já nevim , prostě chtěla bych do toho Londýna , protože tam je nějaký styl . V ČR není žádný a neskutečně mě to irituje.
    Strašně prostě !
    Jinak úžasný článek , miluji jí ♥

    OdpovědětVymazat
  4. achh <3 ta 4 fotka? nejdokonalejší.
    cytrusovou sice ráda nemám, ale je to bombový.

    OdpovědětVymazat